Forum

Jeg savner at jeg under Mine hold også har hurtig adgang til at se på mine venners hold. Uden at jeg skal finde dem på venneliste eller i en miniliga.

Enig det er en kæmpe mangel på den nye platform.
Én ting er at man ikke kan se sine venners hold, dem kan man trods alt finde frem til ad forskellige omveje, værre er det at man ikke kan finde konkurrenters hold. Fuldstændig håbløst.

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det er jo nærmest komisk, at det er lavet af professionelle, og at EB formentlig har betalt penge for at få det lavet.

Jeg har længe tænkt, at faglig stolthed er uforeneligt med at arbejde for BT og Ekstra Bladet, men troede egentlig kun det galdt journalister, og ikke programmører og lignende.

Hej alle sammen,
Vi er klar over at efterspørgslen efter nemt at kunne se andre managers hold er stor - og det tager den nye platform ikke højde for på nuværende tidspunkt.

Der har været en række problemer ved Giro-starten, som vi beklager og som vi arbejder på at rette op på - og når vi har det spil oppe at køre - så er venner-highscore en af de ting, som er øverst på listen.
Så det vil komme - og det vil blive nemmere.
Tak for jeres tålmodighed.
Mvh Jens, Holdet.dk

Tak Swush - husk at det ikke kun er venners hold vi gerne vil have adgang til en oversigt over, også konkurrenter og andet godtfolk.

På den gamle platform kunne man klikke på enhver deltagers navn (f.eks i et forum post eller på Highscore-listen), og så fik man en oversigt over alle den pågældendes hold i alle spil. Det er den funktionalitet vi vil have tilbage.

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja de har da godt nok ødelagt spillene totalt 😡
If it's not brooken don't fix it

Hvorfor ikke bare indrømme at vi ikke får venners hold at se på en liste, for så køber folk ikke hold og laver ligaer?
Ellers kan jeg ikke se grunden til at vi ikke må se en liste med venners hold!