Forum

Jeg er sgu ved at være godt og grundigt træt af den amatørisme og inkompetence, der omgiver det her nye site. Intet fungerer.
Der er her kl. 23.30 (hvorfor skal der gå så længe?) blevet åbnet for handel i Girospillet. Jeg skifter en masse ryttere ud/ind og trykker “Gem”.
Men det kan jeg ikke få lov til! “Error occurred. Budget exceeded” står der. Men jeg har 110.000 i banken!
Jeg kender sgu da godt reglerne i de her spil. Jeg har sågar vundet et par af dem.
Jeg får ikke tid til at skifte hold i morgen (ja, jeg har også et liv ved siden af). Så når I vælger at trække åbning for handel til efter sengetid, så er det mindste, man kan forvente, sgu da også, at teknikken virker.
Nu stiller jeg denne ene gang mit vækkeur til klokken lort i morgen, og hvis det stadig ikke virker, flytter jeg min spillelyst et andet sted hen fremover.
Det her er at tage pis på folk.

Noget elendigt lorte skrammel

Charlie4114.325Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Samme her, virker vist som om at transferprisen ikke inkluderes i det tilbageværende beløb der fremstår (hvilket selvfølgelig er ret uhensigtsmæssigt og forvirrende) hvorfor at budgettet overskrides selvom det ikke ser sådan ud. Lykkedes mig i hvert fald at få det godkendt da jeg købte ind for lidt under det jeg havde tilbage.

Noget elendigt lorte skrammel
Har taget et billede af mit hold til imorgen. Og så håber jeg lortet virker ind deadline....

Charlie4114.325Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Præcis, jeg ville skifte 3 ryttere og fortrød den ene, men man ikke fortryde længere, hvad er det for dum blondine, der har foreslået det her ? ? ?

I ødelægger virkelig alt, har smidt 1000 kr om året på jeres spil, men det stopper nu. GIROEN bliver det sidste, håber DR overtager igen ...

Der er også fejl i pointsystemet i Giro Manager. Nu har jeg været så dum at vælge Marco Brenner i Kat. 4, som i dag blev nummer 182 og sidst (to udgik). Det burde dog stadig kaste 2 trøste-point af sig, men i pointsystemet tildeles 2 point kun til nummer 91-176.
Det skyldes selvfølgelig, at der normalt kun er 22 hold med i Grand Tours, men i år har de altså lukket et ekstra hold med 8 ryttere ind i alle tre Grand Tours.
Derfor burde 2 point selvfølgelig udvides til at omfatte nummer 184 (med mindre I selvfølgelig synes, at lige nøjagtig de sidste 8 på hver etape er så pinlige, at de ikke har fortjent nogen point).

Det skyldes at transfer først skal betales når du trykker gem og derfor skal du have luft i budgette til transfer, og dine 110.000 var ikke nok til at dække transfer.

I den gamle version blev transfer trukket fra budgettet så snart man valgte et rytter, så man reelt kunne se hvad man havde handlet for. Den nuværende metode skaber kun forvirring!

Normalt bliver man betalt for at beta teste et ssysstem. Herinde betaler man for at få lov at teste deres syste.

Krogsa26.675Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
SÅ er der skipperrmix

Helt enig. Problemet er, at de ikke viser, hvad det skide transfergebyr er, så man skal sidde med hovedregning for at få det til at gå op. Jeg kan også kun bruge mobil på størstedelen af etaperne, og det her fungerer simpelthen ikke. Efter mange års tro tjeneste på Holdet melder jeg simpelthen pas nu, det her er til at lukke op og skide i.

Det er noget kattepis. Enig. 😞

Hej alle sammen,
Vi er klar over problemet og beklager bøvlet - vi arbejder på en løsning.
Mvh Jens, Holdet.dk

Åbenbart mange ting der arbejdes på .. og hvis ikke den er ringet ind på todo listen endnu, så kan man heller ikke mere se trend ... Jow, jow .. i statistik modulet står en eller anden procent - men den giver absolut ingen mening! Feks står Roglic lige nu som topscorer i trend med et plus på 0,7% ... Hvilket ikke giver mening - lige så lidt som at ingen ryttere har minus trend!
Prøv nu lige at komme ind i kampen - burde sademe ikke være raketvidenskab.

RMIR66.005Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%
Say My Name

Jeg havde Mads P. som kapt. og han fik 497K. Men jeg har kun 332k stående i banken. Hvordan kan det lade sig gøre har brugt knappen til reset af holdet, Så har ikke lavet nogle transfers.

Det virker til at den har taget min omkostninger for mit første hold jeg prøvet at sætte . Men jeg har jo resa.

https://gyazo.com/1a60182-a74f9aad1e8320880b37b99ca

Krogsa26.675Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
SÅ er der skipperrmix

Et af hovedformålene med Spilleloven er i øvrigt at sikre, at spil udbydes på en “rimelig, ansvarlig og gennemsigtig måde”.

Tja.