Forum

Jeg kan se, at der er stor kritik af den nye platform. Det forstår jeg godt. Og det handler ikke om, at vi ikke bryder os om noget nyt.

Jeg synes, at det virker som om, at cykelspillene er blevet helt udvandet og nedprioriteret. Først kom klassisker-manager, der virkede lidt som en fiasko, og som man måtte forstå var blevet lavet som et 2. Rangsspil med brudstykker af andre spil. Det virkede som om, at det var lavet af og til Frederik Ingemann.

Jeg elsker i øvrigt Frederik Ingemann som manager-ekspert og formidler, men det hele bliver simpelthen for uigennemsigt for mig med hans roller. Ansat ved holdet/eb, deltager selv med mange hold, kan ikke vinde, hvorfor han satser spiller ud for en anden forudsætning end os, samtidig med han laver optakter, som vi følger. Jeg ved godt, der er gode forklaringer, men det ændrer ikke indtrykket.

Sammenhold med den nye platform er cykel-spillede blevet udvandet og knap så interessante som tidligere. Jeg har altid haft 5 hold i begge spil - det bliver kun til 1 hold i managerspillet denne gang. Så ærgelig udvikling.

+1 Helt enig. Girospillet er ikke i en tilstand de burde kunne tage penge for. Vi betaler for at beta teste.

Krogsa26.675Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
SÅ er der skipperrmix

Det er alle spil der bliver lanceret på den nye platform der er udvandede.

Det gælder lige nu Motor Manager, Golf Manager, Giro Manager og Girospillet.
- og lige om lidt bliver også Tour Manager og Tourspillet ødelagt.

Avoid!

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det er ret skidt. Hvis det ikke ændrer sig i løbet af Giro'en, kommer jeg for første gang i mange år ikke til at spille med i Tour'en.

Hvorfor var klassikermanager en fiasko? Jeg synes sgu det fungerede meget godt - især når man tænker på at det var første udkast.

Helt enig med Nicholai omkring Klassikermanager. Det var da et glimrende koncept.