Forum

Sidder og kæmper med at få overblik over mine cykelhold, og det går nu op for mig at man ingen steder kan få et overblik over hvem man har valgt som kaptajn på hvilke hold. Overblikket er fuldstændig væk. Denne nye platform er simpelthen bare så piv-ringe og kommer til at skræmme managere væk fra at stille med flere hold, mig selv inkl.

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tag et par billeder af et af de nye spil og nogen af de gamle spil og send til dem
så de kan se hvad du mener

alt andet hjælper overhovedet ikke!!

De er all-in på at opfinde deres næste spil som vist er Kone-EM den 2 juli og de to gangeTDF 5 juli alt skal laves fra bunden

Og man kan vel godt sige at det er lidt det de har nået indtil nu
Altså bunden....

Bennedbæk237.030Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Kom så Danmark

Man ved jo dårligt, om man skal grine eller græde. Det er gået galt lige fra dem, der har kodet med hovedet under armen, til dem, der gennem planlægning osv. ikke har sikret sig et bedre slutprodukt end tilfældet er.

Og test? Mon de kender begrebet hos Swush?

En god soldat (og softwareudvikler) ville stoppe blødningen, inden han kæmpede videre, men næh nej.. fuld fart frem med flere nye spil på en fejlbehæftet platform.

Der mangler ihvertfald mange opdateringer med den rigtige startliste til Giroen . Fx er Mozzato , Søren Kragh Andersen mfl tilføjet for en dag eller mere siden . Kasper Asgreen er også næsten lige kommet på listen

stig markvardsen3.995Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Kunne ikke være mere enig. Det er skræmmende ringe lavet. Super ærgerligt.

Det ville også være rart at få GIROEN ind på deres app. GRIO spillet er simpelthen så dårligt optimeret til at tilgå via mobil browser. Det kan ikke passe spillet skal starte i sådan en tilstand til den pris

Krogsa26.675Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
SÅ er der skipperrmix

Hej alle sammen,

Tak for jeres feedback – vi forstår godt frustrationen, og vi beklager, at oplevelsen ikke lever op til forventningerne.

Overblik over kaptajner og ens hold er nu oprettet som konkrete forslag hos udviklerne. Vi har også fokus på at få kommende spil ind i app’en igen, men desværre når vi det ikke til Giroen.

Vi beklager de fejl og mangler, der præger spillet i øjeblikket. Den nye manager-platform er bygget fra bunden for at leve op til Spillemyndighedens skærpede krav, og selve motoren bag spillet fungerer, som den skal. Men vi er meget opmærksomme på de problemer, I oplever – og arbejder på at få dem løst.

Tak fordi I skriver og hjælper os med at gøre det bedre.

Mvh Jens, Holdet.dk

Tak Jens, jeg giver det en chance, væbner mig med tålmodighed og krydser fingre for at de mest presserende ting bliver løst inden Touren.

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%

'Tilpas kolonner' er også en funktion, der forsvundet i de nye cykelspil. Jeg håber, at der arbejdes på at reintegrere det.

Jeres nye platform er så ringe, hvorfor prøve og forbedre noget der virker ? både på computer og telefon er det virkelig besværligt, gå tilbage og hold jer til det.

Håber personen som har fået denne ide, får en pæn seddel med hjem

Nu er spillene startet op og så må vi håbe det går nogenlunde som det er.

Det er nu all-in på TDF og så må vi leve med det vi har til Giroen

Der skal jo penge i kassen og der kommer ikke flere ind pga Giroen nu

Bennedbæk237.030Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Kom så Danmark

Kan man ikke se venners hold? Så man kan have en sølvdyst i Giroen!!

Ja det er sgu lidt svært at finde rundt i, måske man skulle have usability testet en smule inden launch, men selvfølgelig fair hvis det ikke har kunne nås :)

Det jeg savner/ikke kan finde er (udover kaptajnoversigt, som jeg kan forstås der arbejdes på):

- Oversigt over venners hold
- Note fra arrangør i miniligaer

Og så har jeg en lille hovedpine over grafikken xD - Når man er inde på ens hold - i hvert fald når det ses på PC, synes jeg det ser det helt off ud. Tror det ville kunne ændres ved at øge spacing imellem de to kat. 2 til højre. Prisen på kat. 2 rytteren til venstre kommer ligeledes for tæt på på kat. 1 rytteren nedenunder.

Håber det kan bruges :) God Giro!

Så er vi lige 15 procent der har Bettiol, men han er åbenbart ikke med!!!!

Hvordan kan man dagen før vælge en rytter som ikke stiller til start, Albert Bettiol. Der bør gives et gratis hold til alle dem som har valgt ham, da alle dem som har ham ikke har mulighed for at vinde spillet med en rytter for lidt 🙄
Er en anelse skuffet over holdet.dk
Samt søsætte en ny platform inden den er klar.
Hilsen en trofast spiller gennem 15-20 år

Tåkrummende pinligt i brokker jer over at have en ikke-startende rytter på jeres hold :D

Askemayn25.180Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%
Le Tour <3

Enig med Askemayn.

Man kan klandre Holdet.dk for en del - hvilket vi også er mange, der gør i øjeblikket 😅 - men er der én ting, en manager selv har ansvaret for, så er det FUCKING at have styr på de udtagne/startende ryttere.

Det er en ommer, pivskid!

Til # 13 Carsten Bryan-Lund.

Jeg vil give dig delvist ret. Jeg er folkepensionist - og altså millionær i tid. Derfor spiller jeg på en stribe udenlandske sites på cykling. Langt de fleste steder vil sitet IKKE have ryttere med i spillet, som ikke stiller op i løbet. På min favorit side: Zweeler vil det tydeligt fremgå, hvis en rytter du har valgt til dit hold efterfølgende alligevel ikke stiller op. Rytteren vil være markeret med rødt, og det vil fremgå, at han ikke længere er på startlisten. Det sker jo hele tiden, fx stod Valgren på startlisten indtil i torsdags, så blev han erstattet af Asgreen.

Du kan dog udelukkende spille på ryttere som er på startlisten på det givne tidspunkt. Men som bekendt ændrer startlister sig hele tiden - lige indtil starten på løbet. Jeg ved ikke om Bettiol på et tidspunkt var på startlisten? Det har han jo formentlig været, når hele 15% havde ham?

Konklusion:

Holdet.dk kunne godt have fjernet alle ryttere, som ikke (længere) var på startlisten som en service over for os brugere. Som brugere må vi forvente at Holdet.dk er mere professionelle end vi selv er, da det jo er deres job at følge med i startlisterne.

Maastricht-on-tour3.250Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!

Jeg er far til 4 og arbejder.
Jeg så ingen røde krydser eller andet, der indikerede, at han ikke skulle cykle, da jeg kiggede i formiddagspausen. Den service mener jeg, de har leveret tidligere. Så jeg er vældig træt af en dårlig start!!

Lige meget hvad så er det sgu da lidt for dårligt at Bettiol ikke er farveløs eller har et rødt kryds ❌ hen over sig

Jeg kiggede på ham i formiddags og der var han uden farve i købespillet men ikke i manager spillet

Kom så Danmark

Bettiol - 15% alligevel, wow!
De pop-lister kan virkelig lokke folk til hvad som helst

Det er virkelig gået tilbage for Holdet. Desværre har Feltet ikke et spil mere. Og ja, den nye grafik er virkelig amatøragtige..

DER ER FEJL I RYTTERHANDEL-MODULET - systemet glemmer at der skal være råd til transfer-gebyrer, så de ryttere der er tilgængelige ved valg af mulige er der ikke råd til alligevel - få det rettet NU!!!

Jeg håber I lytter efter hvad folk skriver...

For jeres TIKTOK pis manager er virkelig ringe og jeg startede med og spille, da det var på DR og jeg havde Teddy Sheringham i angrebet.

Stop nu med og udvikle noget der virker ... ... ...

Alle IT folk kender KISS modellen, så please gør det på den måde

Så kom der kaptajn-valg med på ens hold-oversigtsside - tak Swush.

Det ville være rart hvis ens hold på oversigtssiden stod i den rækkefølge de lå på highscoren, så det bedst placerede hold stod først etc.

Der mangler også at man kan se hvert holds totale vækst på hold-oversigts-siden.
Det er meget bedre at have alle holdets data på denne side fremfor det ligegyldige grafiske billede (miniature af holdet).

Virkelig skidt upgrade af interface. Måske er året i år hvor jeg ikke længere skal spille tour. Nu har jeg da endelig et godt argument.

Øv hvor er det trist.

Udover et par hyggehold i golf og håndbold, så blir der ikke lavet flere hold på mine brugere på Holdet. De hold blir kun lavet, da der er venner/familie, der gerne vil fortsætte med at konkurrere her.

Heldigvis er der alternativer - og for de fleste af Holdets sportsgrene langt bedre alternativer. Også mere indbringende steder at spille.

Jeg har været med siden, det hed Drømmeholdet og spillet var en avisudgave, men det er tid til at stoppe med at spilde tid på en gang amatørskrammel.

Man kan håbe, at der er konkurrenter, der tager bolden op i fremtiden. En 2-3 PROFESSIONELLE udviklere ville kunne lave tilsvarende managerspil på langt under de 1,5 år, som Holdet skriver, at de har brugt. Ikke på nyudvikling af managerspil, men kun på en opdatering/ombygning af primært en brugergrænseflade. Hovedrystende. Og ja, som udvikler er det ikke bare noget, jeg slynger ud.

Som jeg erindrer det, så var der også problemer sidst, der blev opdateret brugergrænseflade. Denne gang er det dog horribelt ringe.

Der er masser af alternativer til dette skrammel-site, så ud og “oplev verden”. Livet er for kort til amatører.

Jeg havde et naivt håb om, at det ville blive bedre, da Ekstra Bladet overtog holdet.dk.
Forventede flere forskellige præmier, bedre eksekvering generelt.

Men det eneste, der er sket, er, at det er blevet dyrere og et interface, der er tæt på katastrofalt.

Så højest sandsynligt også er farvel fra mig, når nu sæsonerne i Danmark og England slutter i dag.

Hyg jer!

Mon vi får point i dag til Formel 1 spillet?

Systemopdatering
Hvert Grand Prix bliver opdateret dagen efter løbets afvikling

At de så har været meget hurtigere tidligere er jo kun et plus

Kom så Danmark