Forum

Håber også der kommer almindelig Giro manager!!

Som det er lige nu kommer jeg ikke til at deltage i Købespillet.

At skulle styre sit hold på telefon i spisepausen når man har fået div opdatering inden etapen starter er helt uoverskueligt

Prøv at oprette et Superliga hold og sammeligne det med med Købespillet og det endnu værre når man skal udskifte,
for slet ikke at tænke på hvis man fortryder nogen af dem man har valgt det magter jeg ikke

Bennedbæk236.000Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Enig ... Købespillet er ren lotto!

Og når man nu på så mange år ikke har kunnet finde ud af at lave det eneste rigtige spil - managerspil med et par reserver der kommer i spil i tilfælde af udgåede ryttere, så kunne man dog som minimum have brugt det samme koncept som er populært i andre spil - at man har feks. 10-15 kontrakter henover hele spillet.
Det ville også reducere det evigt tilbagevendende - at 9 ud af 10 hold er identiske - og hvor Hr. Axelgaard står for folks bevidstløse valg!

RMIR65.765Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Bronzebæger
Say My Name

Det er ikke konceptet den er galt med, det er udførslen.

Som Bennedbæk skriver er Giro Spillet ligesom Golf og Motor Manager blevet tæt på uspilleligt. Morskaben går i hvert fald af, når det bliver så bøvlet at administrere sine hold m.m.

Thomas Adamsen150.910Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Oprettet 2 hold der er betalt havede valgt ryttere
Nu står der så min hold ikke er aktiveret???

Har den trykket pengene oppe fra pengekontoen
Måske har du kun sat penge ind men ikke fået betalt for holdene

Bennedbæk236.000Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark