Forum

Så har jeg sat et hold til 13 klassikere - jeg tror for 1. gang her på Holdet.dk, at jeg sætter hold i klassikerne?

Er der mon nørder her, som kan huske om spillet har været her før?

Mener at feltet.dk har haft et klassikerspil, eller? I hvert fald findes der klassikerspil på udenlandske sites :-)

På min profil kan jeg se, at jeg har sat hold her siden Touren 2016, men aldrig fået points i et klassikerspil, men klassikerspillet her var måske før 2016???

Og ærgerligt, at der ikke er et sted, hvor vi kan se hvilke ryttere der mon kører de 13 løb!!!

Og god vind til alle håbefulde managers her i spillet!

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!

Holdet har ikke haft klassiker før. Lineups offentligøres på procyclingstats.com. De snakker om alle dine spørgsmål i denne podcast: https://blog.holdet.dk/kl-assiker-manager-2025-klubh-uset-optakt/ :)

Og hvis du venter et par dage så kommer der en blog med navne du skal vælge, som de så også lige sender som mail hvis du skulle overse den

Heldigvis kommer der også procenter på og til sidst kommer EB+ jo med en optakt

Der er masser af muligheder for at få det samme hold som mange af de andre så jeg venter bare

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Malthe : Så er dine ambitioner måske kølnet med at lave managerspil ? eller skal Brønderslev Tidende ind over ;)

stig markvardsen3.825Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

a hvaffor noget? :D
Hmm jeg har aldrig haft ambitioner om at lave et managerspil. Forstår skam godt kritikken af, om holdet skal bruge penge på at lave podcast til at hjælpe spillerne, som man så kan være for eller imod. Men når det nu eksisterer og specielt til en sport, jeg intet ved om, så benytter jeg det da.

Hvorfor skal man oprette hold senest torsdag når spillet først starter lørdag?

Det mister i da hold på men i skal måske bruge pengene til fredags bar på Victor?

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Hej Bennedbæk.

Det handler om, at man skal overgå fra en spillicens til en anden og det falder desværre sammen med, at man de sidste 36 timer op til spilstart i Klassiker Manager ikke må sælge Guld+ hold.

Jeg har måske misset et par juridiske deltaljer, men det er kernen.

Frederik Ingemann94.650Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerTop 10%Bronzebæger
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Det er vist noget med deres spil licens og nogle regler der ændres der vist gør, at de ikke har ret til at sælge spil efter torsdag

Nevermind :)

Til # 1 Malthe 122

Tak for henvisning til podcasten, den var jeg ikke OBS på :-)

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!

Held og lykke med spillet!

En lørdags griner - 6 år gammel, men jo ret aktuel : https://youtu.be/MPyohpbS-bbQ?si=5325rA14tkie8ANF

RMIR65.765Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Bronzebæger
Say My Name

Hold kaje det er morsomt. Og meget aktuel ;)

Quasar One19.755Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?