Forum

Her til morgen opdager jeg, at mit køb af Quinn Simmons er markeret som "udgået".

Jeg synes nu han var et fantastisk køb til 3.5 mille og i øvrigt en del af den officielle startliste.

Ham vil vi da gerne have retur.... han skal nok overraske en del :-)

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2022/startlist/startlist

gælder også Verona i kat 4

MEN det er lidt på samme måde som i fodbold spillene, her er det så bare en mængde røde krydser der skal deles ud hver fredag og gik lidt hurtigt i fredags så blev lidt tilfældigt

Bennedbæk243.510PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Han har valgt at trække sig fra tour-spillet, da han har en mistanke til, at der snart bliver offentligtgjort pop%’er.

Det mener han er uetisk og ødelæggende for spillet og vil derfor ikke være tilgængelig medmindre pop bliver droppet, eller lavet som tilvalg..

Hvordan ser I andre de nederste hold...

Hverken på min computer eller telefon kan jeg scrolle så langt ned at jeg kan se de nederste 2-3 hold..

Både Quinn Simmons og Carlos Verona er igen blevet tilføjet til den officielle startliste, og er nu tilgængelige i både Tourspillet og Tour Manager.

Mvh.
Christian F.
Swush.com

BORAs hold er heller ikke opdateret.

Bora og Intermaché er nu også opdateret.

Mvh.
Christian F.
Swush.com

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér