Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
JNB Det er ikke så meget det at du mangler Contador, du mangler generelt klassementsryttere, du har faktisk ikke en eneste. Men du har sikkert valgt dine ryttere udfra at du kunne skifte senere, og så er dit valg af ryttere jo meget fornuftigt. Tror nu …
Evans' BMC burde ikke kunne gøre det de gjorde i dag, men det gjorde de altså. Evans er nok særlig optimistisk oven på sin aggressive ridt på første etape. Hans tidligere deltagelse har været plaget af mangel på opbakning fra sine hold, men det er der nog …
Hvorfor har man i år valgt at slette oversigterne for "konkurrencen" imellem de forskellige gruppespil? Så man ikke kan se hvor man ligger henne. Så vidt jeg kan se har man også fjernet fanebladet for runde bedste præstationer. Hvad er grunden til dette?
Sådan ligger de i klassementet. Ikke på etapen! (3 km reglen) Jeg blev også forvirret over letour.fr :)
"der står ikke noget man kan bruge til noget" ??? ... Det ER til orientering Bibelen, og der står ALT der skal bruges! - Skriv til Prudhomme/ASO hvis du har fundet en fejl!
Jeg mà indròmme at Cavendish ikke sà godt ud pà den mellemliggende spurt i gàr, men han skal bare lige i form. Det var jo ogsà fòrste gang nogensinde, han i Tour de France sammenhàng har gàet efter den mellemliggende spurt. Han holder nok lidt igen, sà ing …
Takker mange gange:-)
takker for svar
Aner ikke lige hvad der sker ... PP kom frisk ind i vores Moneytrain pulje og meldte hold til og skrev vanligt engageret - men betalte ikke for holdet og er nu også ude der!
Brian og Michael har ret, Contador kom i mål som nr. 35 det fremgår klart og tydeligt.