Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Kan man oddse på hvor mange gange Rolf Sørensen siger: " Uha uha uhauhauhaaaaa" ? Det bliver alligevel til en del gange på en etape :-)
Velasco ude ... Brækket kraveben!
Ringe spillet igår når man vælger Farrar frem for Cadel som kaptajn + 2 ud af 4 hold har jeh Brajkovic på.. Håbede Farrar kom i top 2 og tog den grønne trøje men Cadel er sikker point så jeg skulle ha spillet den sikre og valgt ham???
Sådan, kommer ind med feltet..... som nummer 99 !!! som altid 2 point :-)
SORRY HOLDET.DK!! :-o Jeg spiller oxo på Tour'en på jp.dk og det er oxo Swush som leverer softwaren til det spil. Forvekslede lige de 2 sites. Ups... Sorry igen....
Jeg havde Rojas Gil på mine hold sidste år og altså luret ham før han hentede alle de mange points som han gjorde sidste år - jeg havde så andre fejl-valg, der gjorde at jeg ikke kom helt til tops (havde bl.a Cavendish og Thor sammen med Contador...og havd …
Gad vide om de ekstra point han får for det, er indeholdt i regnskabet så?
Mark Cavendish! World Fastest Sprinter! Han gjorde det hele pà egen hànd og var meget làngere bagud end de andre. Alligevel fik han de andre til at stà stille! Cavendish!
Griner - Ja det er set før....
Brajkovic ute, Kern ute. Popovich neste?