Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ja, på Feltet.dk finder du et helt kønsforladt spil, hvor du slet ikke behøver at følge med - Ingen reserver - ingen kaptajner ... Og lad os så få det bedst gennemtænkte spil her!
Fremragende dag igår for mit hold, De 9 Små Martyrer. Jeg havde ETA som kaptajn og det lykkedes dem jo på fornemste vis at nedpløje Flecha. Derudover overtog Hoogerland jo som bekendt Pigtrådstrøjen!
Contador går ikke ud, pressemødet har været planen hele tiden, og Contador har nok bare i fællesskab med holdet vurderet at det var bedre at hvile frem for at træne. Det ser faktisk værre ud med Klöden lige nu... RadioShack kan da næsten ikke tåle flere …
Mener personligt at den bedste måde at køre spillet er sådan som de gør det på TV2's managerspil, hvor man udtager en trup og udvælger ryttere herfra til hver enkelt etape. Hvor stor truppen skal være og om der skal være mulighed for at ændre sin trup …
Det er sgu ikke et skub... Contador sidder bag ham... Det er, som Rolf også påpegede lige efter det var sket, Contador der sikkert kører ind i baghjulet på rytteren foran ham... Så giver det også mening hvorfor han bevæger sig som han gør...
Stakkels mand! Tror ikke han glemmer denne tour lige med det samme, først kører han i bjergtrøjen, så mister han den, men får den virtuelt igen i et vildt sejt udbrud i dag, for så pludselig at finde sig selv med røven i et pigtrådshegn... Kæmpe resp …
Jep.. Vandevelde styrter ikke i år, det er året hvor selv Frank holder sig på cyklen, og heldigvis, for han er på mit hold :)
Satme det er godt det er hviledag i morgen, er helt smadret..
Jamen så bliver jeg jo snydt
Blander sgu de forskellige spil sammen, sorry