Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hvem kommer til at vinde de forskellige trøjer i år? Min vurdering: Den Gule Førertrøje: Alberto Contador Den Grønne Pointtrøje: Mark Cavendish Den Prikkede Bjergtrøje: Samuel Sanchez Den Hvide Ungdomstrøje: Rein Taaramae Hvad er jeres bu …
De er jo sindsyge, her er en med Horner, som ikke aner om han er kommet i mål http://video.bicycling.com/video/Chris-Horner-Post-Stage-7-Crash
Jeg forstår jer overhoved ikke med jeres holdning omkring Contador. Han skulle jo ikke angribe i dag for at kunne vinde Touren. Han har 4 dage til Galibier, hvor hans knæ kan blive bedre. Og så er jeg ret sikker på, han sætter alle kritikerer på plads på b …
Får det hårdt de sidste 50 km.
Og lige nu er han på en niendeplads i klassementet...
Hej Micael, Tak for dit svar. Det er godt at se at i nu har fået rettet problemet og det ovenikøbet hurtigt. :) Jeg syntes dog at det er uhensigtsmæssigt at kontakten mellem Swush og kunderne åbenbart skal foregå via dette offentlige forum og ik …
@ 8 Det var nu mere møntet på os alle. Det er vel meget naturligt, at man sidder og bander lidt, når man foretager nogle forkerte valg. F.eks. kaptajnsvalg. Det gør jeg ihvertfald. Man klapper vel også i hænderne, når man har foretaget nogle gode val …
Se selv. Det var jo ikke så svært for Mark Cavendish at klare tidsgrænsen i dag, som mange af jer mente han ikke kunne.
Gesink - Han har set færdig ud fra dag 1 - Og hans endelige frafald kan da så (for fanden) give muligheder for de langt mere kapable talenter der vitterligt er på holdet - og som nu kun er hæmmet af Gesinks røvtur (gi dog den mand en bøf)