Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
"Hvis Swush vil sit eget bedste - og det må man jo formode, så tager de og beslutter sig for en eller anden form for redigering af regelsættet, så man kommer til at operere med en reserve-ordning. En sådan ville i år - og vil i de efterfølgende år - reduce …
Hvor er det fedt at Andy vinder. Så er man lidt glad over at have valgt ham som kaptajn i stedet for Contador. Det første egentlige angreb af en af favoritterne i år. Og altid rart med lidt klø til "Team Bjarnes Doping". Men mon ikke Bjarne finder lidt me …
Monfort og Posthuma i udbrud.... håber det bruges offensivt, selvom jeg klart holder med Contador
en gruppe kommer fri efter pointspurten ta ryk på Contador hvis du vil blive nummer 2. på dagens etape og touren
Ingen grund til at diskutere ud fra en så urealistisk hypotese
Når man lige skimmer teksten, så virker det da rimeligt korrekt. Den franske leder er hård og klæbrig, bjergene er ophidsede af revisorer og Samuel Sanchez fortjener en lejlighed på stranden. Det kan ingen sgu da være uenige i? At Dani Navarro kaste …
....altså helt uden at der vælges kaptajn
Contador viste fantastisk styrke i dag - Og da han tog sagen i egen hånd fornemmede man at han kunne have kørt endnu stærkere væk og også sat Evans - Tror han så en fordel i at få både Evans og SS med frem i dag - Og jeg tror han har en god fornemmelse af …
Contador så rigtig stærk ud i dag. Rart at han turde angribe. Men kære venner. Evans kørte op til ham og tog sine føringer. På nedkørselsen tog Evans teten og contador sad "bare" på hjul. Som jeg ser det skal de to finde sammen på resten af bjergene. …