Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det kan du så sige, Kim, men hvor mange spåkoner er der lige, der rent faktisk sidder med deltagerlisten foran sig før de spår?? Men tilbage til Tony Martin og jeg vil nu sætte mest pris på at svarene kan være bare lidt seriøse, selvom jeg ved godt at d …
Jo Jo ... fra dig, Smed!
Hej Tour-freaks! Jeg har oprettet en Facebook side (Jeg elsker Tour de France) for os der tænker på Tour de France året rundt. Meningen med den er, at man ytre sine holdninger til et sjovt eller seriøst indhold. Det kunne være sjove citater, spændende a …
Muaaaahahahahahaha
Hej SuperSlax. Ikke nogen dårlig placering og Cav har bestemt gjort sit; og her snakker vi om den virkelige verden... Så en god placering for dig når der er så mange orakler med som der er, og som kunne have fået en meget bedre placering hvis og hvis …
@2 ... Måske du skal prøve at synliggøre hvordan du påtænker at lave spillet, Brian!? - Det vil måske få nogen flere til at melde sig til. - Antager at det er noget med at du mailer et regneark hvor man sætter sit hold - men hvordan med opdatering af resul …
Ja, jeg siger også at jeg har haft et halvskidt år. Når man fyrer fem hold af, som jeg gør, kan man gardere sig så meget ind at man skal være med i top 100, forudsat man følger med i cykling. I hvert fald i et år som i år hvor de fleste favoritter i både 3 …