Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@ 64 Cavendish har jo vist at han ikke kan køre spurterne uden leadout. Det tror jeg næppe at nogen kan i så stærkt et felt! Hvis han er heldig at finde et hjul igen kan han tage den, men højst sandsynligt ikke. Spurt: Greipel eller Sagan. Udbryder: …
@34 Meget enig i det meste :-)
Imponerende kørsel opad OG nedad også! Fantastisk rytter, enig!
Kan ikke loge på mit holde gennem TV 2 managerspil som jeg har gjort indtil dags dato! Har hos en konto på holdet.dk, med samme login og brugernavn(begge konto'er er jo styret af Swush) , som jeg brugte under EM, men der kan jeg kun komme inde på mit gaml …
Det står på side 37 i de officielle regler. Mit indlæg var ikke langt fra en oversættelse af det der står dér.
Mener at huske en tidligere tråd ang Chavanel som top 3 pointsluger i katg 2... Bl.a en der skrev at VdB var for langt efter. Indenfor de næste tre dage vil VdB have hentet Chavanel.... Ligesom en del andre iøvrigt. Tror netop VdB bliver nummer 3 i kat …
Jeg kanfaktisk godt lide det med ingen rytter skift, så skal man tænke, både på det flade, det kuperede, EK, og det bjergrige, og vælg med hovedet, så en rigtig god måde at opbygge spillet på.
Nu fik Froome også en top placering i Vueltaen sidste år, og Wiggins er feltets næstbedste EK rytter, trætheden, har også spillet ind
Der burde være en præmie til den første med pladen fuld altså 9 BLINKENDE RØDE KRYDSER.
@43 ... det vil jeg også mene! - Og hvis man kan smide over ½ time i sådan et løb, skulle man i virkeligheden også finde på noget andet at lave :-)