Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
efter hvad jeg kan huske er der flest flade spurter i turen. Så vil give fordelen til Goss af de 2. I den flade spurt i Schweiz rundt, var han klart bedre end Kristoff, taler om flere cykellængder.
er der ikke noget med der er risiko for,at de ryger ud af årets TDF ?
Det er da næsten også for meget forlangt, hvis man skal gøre noget selv :-)
11# Hvorfor prøver du og få folk til at satse på en 23 årige Polak.... ;) Manden har jo aldrig lavet noget i et løb på over 7 dage ;)
Spørgsmålet med Hagen er hvor fri tøjler han får. For potentialet er stort, uden Cavendish på holdet, og en TTT så måske kan bringe ham i førertrøjen. Havde han kørt på alle andre hold end sky og saxo var han en af de få som kunne gå over 2.000 i kat 2. …
Han, Merckx og Jalabert er de eneste der nogensinde har vundet pointtrøjen i alle 3 GCs - han var livsfarlig i opløbet!
bliver Hagen for dyr?
Cycle Sport Magazine er klart bedst - det kommer hver måned - går endnu 10 dage førend Tour udgaven er på gaden. Magasinet kan også fås i en digital udgave - 13 numre koster godt 35 UK Pund! Af de danske finder jeg Tipsbladets udgave klart bedst, og …
Rygtet i feltet skulle være, at det er velkendt at Europcar har et kortisonmisbrug. Og det var også det som Charteau blev pillet ud pga sidste forår. Så indtil videre har det jo ikke stoppet dem. Men Det kan jo være anderledes når det er holdets stjerne d …
1. Hej Bennedbæk. Jeg har skrevet på din væg. Kim