Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hverken Ferrari, Kristoff eller Greipel kommer med i morgen, det gør Sagan til gengæld. I dag er det en helt anden snak, så behold det du har, medmindre det du har indbefatter Boasson-Hagen, og skift i morgen. :-)
Hvis jeg var dig, ville jeg ville stærkt overveje, at nedprioritere den fornemmelse i dig, der føler hang til at erhverve dig en af disse to ryttere til dagens etape.
Ja det er det jeg er lidt bange for,hvis de så bliver nød til at stå af efter at etapen er startet, og derved bliver godtskrevet et minus på 150.000 alle sammen, og så er det jo helt katastrofalt at have beholdt dem :-(
Den er 2.5 km med en gennemsnitlig stigningsprocent på 2.6 %, så sprinterne skal med over, da den ikke er værre end dette.
Mener bestemt ikke, at Movistar og Saxo-Tinkoff gjorde, hvad de kunne. Fx på det flade stykker efter de første stigninger, hvor Froome allerede var isoleret. Flere gange angreb Movistar, ganske fornuftigt, med to ryttere af gangen, og specielt den ene …
http://www.holdet.dk/da/tour-de-france-manager-2013/statistics/13?team=&position=&sort=positionabbreviation&direction=ascending&userteam=&page=0
Der er da godt nok mange der har haft ham?
Point taken Johnny, sådan havde jeg ikke lige vendt den :-)
Om Flecha's solo udbrud: "10km - det ER altså 10km"... citat: Jørgen Leth!
Jeg må nok være dig et svar skyldig i denne omgang, Valoel, for jeg er faktisk, for én gangs skyld, ikke helt klar over, hvad jeg snakker om..