Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Meget overrasket over den måde Moviestar kørte på igår, man så i vueltaen sidste år hvor cool og kyniske de var imod Rodriguez. Savnede den samme kørsel fra dem igår, må jo se hvordan det går idag.
Ja der er flere måder at tolke det på. Det er ikke et tilfældigt ordvalg i hvert fald.
Tak for den info - skal satme til at tjekke twitter noget mere :-)
A'Huez. All time top 200 Quintana ind som nr 37 - han kan dælme køre opad... http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?38129-Ammattilaispy%F6r%E4ilij%F6iden-nousutietoja-%28aika-km-h-VAM-W-W-kg-etc-%29&p=2041608#post2041608
Limfjords ?
Jeg var lidt uopmærksom lige da de krydsede anden gang, men første gang er jeg ret sikker på at de lå side om side, så der skal nok målfoto til..
Henrik må jeg gå ud fra tænkte at når nu Froome kan køre næsten lige op med Tony Martin på flad vej så må Tony Martin vel naturligvis også kunne følge med Froome opad. Dog må man jo regne med at den "Marginal Gains" træning Froome gør brug af er en smul …
Nå øv, det var sgu nogle sølle præmier så..
Nej, det kører satme ikke for os to Sigge, jeg havde Cheva og Castro på holdet idag, men de valgte så at skide mig i panden :-(
Vi spiller da alle med fordi det er sjovt. Jeg kan koncentrere om mere end en ting, tak. Du rammer mig virkelig hårdt med din kommentar om min placering, denne konkurrence definere min succes i livet. Og som Froome ville have sagt "man har jo kun …