Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Prøv lige at se på indlæg #200. ;-) Der var så lige en top 4 i skabet inden Touren startede. Det er sgu ærgerligt, at man ikke spiller på den slags.
@21 Nej, han røg desværre af min shortlist da den til sidst skulle gøres helt short - Men husker godt en dialog der var her, da en klog satte stjerner på fra 1 til 5 over hvem der ville være favoritter. Kreuziger var ikke nævnt og jeg gjorde opmærksom på a …
Noget nyt vedr. Vuelta spil? Kommer der et spil på samme måde som Tourspillet med daglige udskiftninger?
Man sku egentligt ha tæsk for at formidle den danske stats penge på den måde :D
# 16 Havde nu os Kittel som kap på mit bedste hold på dagen. 1 (kap), 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 94 Lemoine = 94 Lobato = 15 Lidt irriterende man valgte franskmanden...
Jeg synes det ser rigtigt fornuftigt ud Pingsvinerne, held og lykke med det :-)
Synes jeg helt sikkert. Se bare på den måde der blev kørt i Vueltaen sidste år, og Giroen i år. Skaber også muligheden for at sprintere kan komme i den gule trøje den første uge af løbet. Men så vidt jeg husker blev den fjernet efter 2007, fordi man …
Goss har virkelig været stærk i år, han vinder sikkert.