Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Takker...
Det ville nok være en god idé at få det rettet inden deadline om små to timer så de rigtige hold kan blive sendt videre i cup'en... Swush?
Det var så ikke ret langt fra at jeg fik ret med Hagen! - Men du siger han har langt større chance i morgen, så den må han jo så vinde :-) Stærkt af Gilbert - for det var sgu lidt af et tråd Hagen havde taget, og han lignede vinderen med 50 meter igen.
Nej, han er hverken bjergged eller sprinter - og derfor så sjældent han vinder. Men mon ikke han napper en sejr snart - har jo ikke vundet et løb siden VM. I øvrigt er det ved at være overstået for sprinterne i Vueltaen - Ganske som forventet kom der ik …
Enig smed, jeg kunne godt tænke mig at få skiftet Betanqur ud på 2 hold :-)
som jeg ser det er det rettet nu
nej
Det er helt sikkert en fejl... Ved et hurtigt kig, så skal omkring 22 af mine modstandere fra denne runde kun møde mine hold i kvalifikationen. Og de sidste 18 modstandere har alle "streaks" af 6-9 kampe mod mine hold. Det var i øvrigt det samme i TourM …
Er opdateret nu. Taaak
haha - huskekage fra Movistar :D