Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
håber virkelig meget på der er en rigtig sporty **Bagagebærer** denne gang
3 uger til TDF, og der er fuld gang i diverse spin. Kan godt huske hvordan det gik for de 3 must have i sidste års Vuelta, Henao, Arroyo og Betancur :-) Håber og tror det bliver en spændende tour, som forhåbentlig kan bevare spændingen indtil enkelt …
sjovt jeg overvejede selv at skrive et eller andet om det Godt nok er tidskørsel pænt irrelevant til årets Tour de france - Men det er da et lille tegn på de store gutter er klar til fest :) Man skal dog ikke overvurdere resultatet af en 10km enkels …
de endelige udtagelser skulle komme idag - så må jeg igang med at nørde lidt i excel også se om det giver pote på en eller anden fiks måde :d
et meget modvilligt tillykke til vinderne :p
Jeg er enig med både pops og Valoel i at der kan "fedtspilles" med trøjepointene, jeg var selv lige ved at vælge Q (84+) men gjorde det ikke. Det kunne måske være en god idé at lade være med at give trøjepoint for istedet at give pointene til etapens vi …
#17 Virkelig meget enig.. Når der ikke har været dumheder fra arrangørerne, har der været det fra flere af holdenes indstilling og taktik.. "Aldrig" er dog et lidt voldsomt postulat at sætte på Majka :)
Så skulle etapen være færdig opdateret. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Mange tak tjoertszc:)