Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
2 stk. Ikke godt nok min ven.
Bare vent og se, alt kan ske imellemtiden, hvem ved hvordan han er placeret når vi når der til.
Jeg cyklede fra Høje Taastrup til Østerbro i går. Jeg var ikke træt, men meget irriteret over lyskrydsene. Uanset min fart så var der altid rødt. Vi udveksler cykel-anekdoter eller hvordan...? ... ;)
Hans tante er fra Harrogate, så han har udtalt at han vil fyre alle sine kræfter af på 1. etape for at sikre sig den gule og få så meget tid at han kan holde den helt til den sidste enkelstart.
Hej Helge Tryk på menupunktet **Gruppespil** i menuen. Søg på en del af navnet på det gruppespil du har oprettet, ved hjælp af søgefunktionen til højre. Eks. //9000 Aalborg// I søgeresultatet klikker du på den ønskede puljes navn. Det fører dig ti …
Kan slet ikke se at Matthews skulle gå efter point trøjen i år - men jeg mener stadig han har en mulighed for gult i en periode hvis alt flasker sig :)
En hurtig udregning viser at hvis en sprinter dominerer og desuden er i grønt langt hen af vejen så laver han ca. samme antal point som Condador eller Froome hvis de tager den gule fra 10. etape og frem til Paris. Meget afhænger også af klassementrytterens …
Manden er jo genial, får ros og respekt men tager det som en provokation. Kom ned fra din piedestal og oplev hvordan det er at være en del af pøblen, det ville klæde dig at opfører dig som den mester du er. Skal du ikke med i puljen som Bennedbæk har op …
Ok så udskift GMT med BST i mit indlæg. Pointen er at de tider jeg linkede til er den lokale tid og tidsforskellen med Danmark er 1 time.
http://www.feltet.dk/nyheder/her_er_tour_de_france_holdene_2014/