Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ikke? :-)
Jeg tror nu på, at König nok skal komme i top 10 i morgen, men TJ er selvfølgelig god at have, når man tænker på enkeltstarten. Jeg er virkelig i tvivl om Majka. Han har været utroligt stærk, men er bange for at det rammer ham i morgen. Ingen ide til …
Men jeg tror hans meget fremsatte spådom om at Movistar tager styringen i feltet og smadre Nibali og de andre er kommet tætter på end tidligere :-)
@avldild Det ser ud til, at du må vinke farvel, til drømmen om en placering i top 12.586 for denne gang.. Desværre..! I øvrigt, godt set mht. Nibali :-)
Han slingrede godt nok en del på opkørslen til Port de Bales, det vil jeg da give @ibsen ret i, men det er nok alligevel ikke nok til at blive disket..
Du har desværre allerede brugt dine 9 kontrakter/udskiftningsmuligheder. Derudover er dagens etape i gang, og du kan naturligvis ikke skifte midt i en etape. Du kan købe dig til ekstra kontrakter, men det vil nok være penge ud af vinduet, eftersom du ikke …
JEG SKAL KØBE NY RYTTER MEN HAR VÆRET IND FOR KØBE MEN DET GARE OGSA FINT NOK MEN SA IND FOR KØBE NY RYTTER SA KAN JEG IKKE HVOR FOR HABER I KAN HJÆP MIG
Løbet er startet så du kan ikke handle nu. og du har derudover brugt dine 9 udskiftninger
Du har ikke flere kontrakter
Yates ude af Touren - han holdt sgu længere end forventet!