Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Yes, han er kommet på som nr 30 :-)
jeg snakkede om at udbruddet fik lov at holde -det gjorde det jo så ikke, men det andet var jo rigtigt nok - Movistar/Valverde skulle ikke noget med den røde trøje .... Og vi når formentlig ikke længere frem end 6 etape førend Valverde meddeler at han ikke …
Swush kan bare sende checken for min brillante ide hjem til mig :)
Hvis det er Python, så tror jeg bare de er lidt sløve ind i mellem... jeg blev først kontaktet sidst i november af dem angående vueltapræmie sidste år - og fik den midt december. Ellers send en mail til dem, så skal der nok komme hurtigt svar :-)
Hov, SKY-holdet er forskelligt i Vuelta-spillet og Vuelta-manager??
Den her er udelukkende for "Cykel-Nørderne" - En race-junkie der ved hvad han taler om - og gør det med glimt i øjet: (ja, den er lang - men fin) SUNDAY, AUGUST 17, 2014 Five Days to Go: It's Your Vuelta a Espana in Preview, Part Uno: The Course, and …
Det er småting Rmir :-) Godt man kun er fedthas her
Og nogle der har et gruppespil jeg kan joine?
Jeg har fået mine præmier, så mon ikke de alle sammen er kommet afsted. Jeg endte "heldigvis" i mellem 80.-89. hvor der åbenbart var dobbeltpræmier ! :) Så jeg vandt både BT og TV2 play. Godt jeg ikke blev 60.-79. så havde man kun fået BT ! :)
Hmm, måske derfor de kaldes top-ryttere.. ;-)