Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg kan rigtig godt lide kwiat men kat 1 gør ham nærmest umulig at vælge. Martin tager formentlig første etape (selvom kwiat nok også slutter godt) etape 2 bliver der jo satset på cav hvorfor ellers tage ham med (2 prioritet er at snige martin med al …
Han har kørt sin bedste forårssæson nogensinde. Og efter at have haft en lille løbspause, kørte han igen rigtig fint i Tour de Suisse. Jeg forventer at se ham bedre en nogensinde i bjergene, hvor han, Porte og Poels formegentligt bliver de sidste der sidde …
Alle herinde kunne vel starte 2 nye fora op :-)
Hvem fanden spiller lotto spillet. Troede han snakkede om det klassiske og eneste rigtige spil.
CAS
Flot kørt af Bennati og Sagan i den spurt
jeg har været meget efter contador,mest fordi han vælter hver gang,det han lavede i giroen var ren klasse selv om han gik lidt ned til sidst. 2 styrt og var ene mand i bjergene mod næsten et helt astana hold det er bare klasse.
Er også som udgangspunkt tilfreds... Nu må vi se hvordan det virker i praksis :) Og så skal man lige omstille sig til det når man sætter hold :)
Pas på de ikke skider
Elses kan sgu da ikke udvides mere!!! Efter Brøndby turen, må hun da føle det som om nogen borer efter skifer gas i 2'eren. :-)