Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Overlevede denne etape. Rykkede 2 pladser frem og er nu nr. 5 Kan ikke vente til rytterne rammer bjergene. KOM SÅ BARDET OG PINOT. Kim
Respekt for dine valg, Mikael ... Og flot set med Gesink, som fik lidt mere end blot TV tid ... Nu er det altid let at være bagklog - og klart at det er svært når man har set bort fra Avermaet og Sagan. Avermaet var ikke allermest oplagt i kat. 3, men …
Arrogant: "Med en provokerende eller udfordrende selvsikkerhed, overlegenhed eller nedladende holdning" Tjaa... "Jeg tror, at fordi jeg er rig, smuk og en dygtig fodboldspiller, så er folk misundelige på mig. Jeg har ingen anden forklaring."
Jeg læste for en uges tid siden, at han havde været syg med noget feber, forkølelse, næsesnue noget, jeg ikke lige kunne finde oversættelse på fra det latine ord "sinusitis". Men altså, sygdom, så han har sikkert presset sig igennem etaperne, for at håbe …
Ja han er sgu et fjols ham Froome.
Man kunne sagtens tænke sig det afgørende udbrud først kørte på den første 2. kat stigning hvor folk som er udenfor top 10 (+12 min) kan stikke af og for lov til det. Når først de når over toppen med et par min så bliver de svære at hente på den resterende …
**OG** smid gerne koderne op på min væg hvis ikke du skal bruge dem :-)
Jamen det er sgu også ok og godkendt - for han vinder både lørdag og søndag også!
LARS YTTING BAK IDAG ;)
Tak valo .. Det var dæleme mange :-) .. Fedt