Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Havde jeg også gjort ... hvis jeg havde haft ham :-)
Lorte etape, selvom jeg har Valverde som kaptajn... Langt størstedelen af mit gold sluttede 16-50, har både nummer 16 og 18 :( Og hvad helvede der gik gennem hovedet da jeg besluttede mig for Martin som kaptajn istedet for Valverde på det hold der ligg …
Udgåede ryttere kan ses på lavuelta.com - højre side under resultatoversigten...
Overraskende at Caleb ikke kunne komme med over bjerget langt fra mål ... det lå i kortene at han kunne det. Vidste godt det kunne blive problematisk for Poppel at sidde med over bjerget. Pyt - det gør kun "ondt" i købespillet - og det er alligevel noge …
Har ham desværre kun på et hold, men nok til gengæld også på det "rigtige" hold. Vi må se.
Hej I har ret - de andre tre skal også have -150.000 for "ikke gennemført etape". Det er nu korrigeret. Mvh. Christian
Ja, der skal nok ikke lægges for meget i, om man taber 45 eller 55 sekunder idag... Men er dog lidt skuffet over eks en Dombrowski der taber over 7 minutter!
Kæft en tidsrøver at vedligeholde 150 hold
Jeg kan godt se hvor du vil hen ;) 200 for sejren og 100 for at ligge 1'er og 50 for føretrøjen...
Den eneste større betydning for managerspillet er Evt holdkonkurrencen. Ellers har det ikke større betydning for løbet på længere sigt. Vinderen i morgen scorer 430 point. I forhold til tourspillet er det den etape hvor der er færrest point til rådighe …