Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Takker min ven Hilsen Kim
Tak og i lige måde, Kim 😊
Tjek din mail som du bruger herinde, du er inviteret et par gange :-)
Benned har 50 kr puljer til begge cykelspil, jeg vil vove den påstand at han skriver til dig når han vågner kl. 10.30 og ganen skriger på en elefantbajer😀
hehe....
Det er jo det store spørgsmål. Hvis man tror man har knækket koden, så vil man nok helst ikke ud med den. Der er penge på spil og vi er alle nogle selviske griske svin, når der stilles kolde kontanter i udsigt ;).
Jeg har lavet en "For Sjov" pulje hvor man kun må stille med et hold. Puljen hedder i begge spil **Kun et hold** og alle er velkomne, også syndikaterne med deres bedste hold :-)
Jeg er selv stor Monty Python fan Sigurd, så jeg er taknemmelig for sammenligningen ;-) Og rigtig god ferie til dig!
Folk holder nok kortene ret tætte, indtil engang lørdag eftermiddag, men det er da et frækt bud Kanutt :)
I fedter med det ... ! Der er mange ting der er usikkert og jævnbyrdigt i årets TdF, men hvis der er én ting der er stensikkert, så er det at den hurtigste sprinter naturligvis er **Kittel**! Man ved aldrig hvad der kan ske, men der skal markant uhel …