11. Runde er ikke korrekt opgjort for konstruktører og pitcrew.
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Enig, og nu kan man handle med spillere igen, ikke første gang der har været fejl i en runde, føler de sejler.
Nu må i tage jer sammen Swush!!
Kan ikke passe, at alle med McLaren Pit og Konstruktør får 0 i vækst, og taber op mod 500K til dem med de samme fra Ferrari eller Mercedes? Og det er til trods for at McLaren slutter 1 og 2, har hurtigste omgang, hiver flest VM point, og har gode grid pladser.
Lugter snart af noget refundering, ret sikker på at dette ikke lever op til jeres egne betingelser! Jeg er ikke tæt på at vinde noget selv, men kommer på den anden side heller aldrig i nærheden, hvis det er vilkårligt, hvem der skal have point!
Spilhandlen er åben igen, så runden er vel i princippet overstået/låst??
Hvor er det dog ringe. Også samme problemer med zoom, og lortet springer tilbage til overblik. I bedste fald… Det er bare ikke godt nok, Swush 😳
YNWA... Come on Liverpool <3
Hej
Ja, data skulle lidt anderledes ind i vores system denne gang og så kom det ikke korrekt ind for de fleste konstruktører og pitcrews. Det er nu blevet rettet, så væksten er korrekt. Der er ingen brugere der har foretaget 'ulovlige handler' som har medført minus i banken.
Mvh. Christian
Blimey!
Ja, Williams er ikke blevet adderet til min total for 11. runde! Så alt er åbenlyst ikke blevet rettet endnu ;-)
Hvad skal de have point for det kan jeg ikke lige regne ud?
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)
Doh...jeg havde kigget på en forkert runde. Wiliams er korrekt... de står vist til et stort rundt 0 :-)