Forum

Kan man ikke se hvor meget man har brugt i transfer mere i det nye format ? Det er også som om at mit bankindestående ændrer sig når jeg skifter frem og tilbage !? Er det først ved rundeskift at man kan se regnestykket for runden ?

Jeg oplever det samme, havde købt ryttere og havde +45.000 tilbage, men fik en fejl med for lavt budget.

Transfer blive åbenbart først udregnet når alle nye ryttere er valgt - det er virkelig dårligt, det skal indregnes med det samme, så man reelt kan se hvad man har tilbage at købe ryttere for. Jeg måtte gætte hvad min transfer blev, og selv forsøge at have luft i budgettet til at betale transfer.

Savner desuden at man kan se de gamle ryttere man lige har taget af holdet, da de jo kan genplaceres uden transfer. Det er ofte rart ved køb af billige ryttere, så kan man overveje at beholde nogle af dem fra forrige etape og spare noget transfer.

Generelt så virker spillet som en beta udgave af den gamle version!

Enig. Har lige oplevet det samme

jeg kan se transfergebyrer nu! nu mangler jeg bare at kunne se trend numerisk istedetfor procent - og så en puljestilling efter minusværdi istedetfor realvækst (nemmere at overskue forskel når man kan se hvor langt efter de forskellige hold er fra hinanden)