Forum

Prøv lige at tjekke rundens highscore - der er tilsyladende spillere der har fået lov til at stille hold med et underskud på 22mio.

Således har de f.eks.. både Norris, Piastri, Verstappen og Russel på deres hold, selvfølgelig med både McLaren og Mercedes biler og med McLaren som pitcrew.

Det betyder jo så at vi overhovedet ikke kan regne med nogle af resultaterne.

Swush, refundér venligst mine hold - I’m out - det er simpelthen for useriøst det her!

Thomas Adamsen150.910Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Man er ikke engang specielt overrasket…..

John Andersen32.070PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%
YNWA... Come on Liverpool <3

Orv ja ... Det er jo HELT ude i hampen, og i modsætning til andre typer svipsere, så kan det her jo slet ikke laves om - man kan ikke på nogen måde fortænke eller forbyde nogen i at udskifte som de åbenbart har været i stand til! Og man kan jo ikke bare rulle deres handler tilbage.

Det er jo helt gak gak ...

For mig at se er bedste løsning at stoppe spillet, og give folk deres penge tilbage. Det er jo helt meningsløst.

Jeg hopper uanset på samme vogn som Thomas. Slet bare min deltagelse!

Så har i jo næsten et helt år til at få lavet spillet så det virker!

RMIR65.765Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Bronzebæger
Say My Name

Det bliver næppe meget mere ubegavet, end når en profil vil have slettet sin deltagelse.. I et spil denne personage slet ikke deltager i.. Så er man godt nok alternativt begavet, eller har suget for meget æblesnaps....

John Andersen32.070PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%

Du spreder FAKE news John, lad være med det.
RMIR er med i spillet, det er bare ikke muligt at se - hvilket er en anden fejl ved den nye platform.

Thomas Adamsen150.910Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja du har ret John

Man skal lade være med at suge for meget æblesnaps det gør tydeligvis folk ubegavet

Bennedbæk236.000Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Det fremgår ikke i profilens oversigt, men måske fordi vedkommende er lidt ligegyldig. Kan da godt se at vedkommende er med i din gruppe, Benned :-) Men ja.. Endnu en fejl i spillet. På flere måder :-)

1. 6 så fik du sgu igen dummet dig ud over alle grænser. Og på bedste Trump maner kan du næppe se det - og da slet ikke beklage det. Klovn!

RMIR65.765Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Bronzebæger
Say My Name

Det ændrer stadig ikke på at du er en ligegyldig person...

Der er klart nok nogle spillere der har overtrådt reglerne for spillerhandler.

I de online spil jeg deltager i, har de fleste spil en klausul om, at hvis man
udnytter/misbruger en bot i spillet, kan man som spiller diskvalificeres.

I Swush's regler for sanktioner punkt 5, står der bl.a.:

• medvirken eller tilskyndelse til snyd eller andre ulovlige handlinger – herunder aftalt spil, svig eller bedrageri

• anden uacceptabel adfærd, der efter Holdets vurdering strider mod hensigten ved spillet og dets funktionaliteter

Gør venligst brug af jeres egne regler, Swush, og kyl de spillere ud som fusker
og misbruger spillet, - så skulle den ged være barberet!

MoxRacing10.580PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

rmir jeg mente at du har ret.mvh.