Forum

Hvornår lanceres Motor Manager spillet?

Har også tænkt det, men i de andre spil, har de skulle sætte priserne langt før, man kendte nogenlunde styrkeforhold, og selvom det var lækkert, at mange hold satte deres hold tidligt, og man derfor kunne komme langt foran i første runde ved at sætte sit hold til sidst, er det nok godt nok, at priserne bliver lidt mere rigtige :D

Kommer nok snart
De er vist ved at tælle op på hvor mange Oslo Cruise de skal bruge

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

jeg kan heller ikke finde noget info... ?

det bør blive før fredag 🙏

Latterligt det endnu ikke er kommet på. Lige før vi alle bare skal droppe det.. Incl Charlie J :-) Der er jo managerspil andre steder vi kan deltage i....

John Andersen32.020PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%
YNWA... Come on Liverpool <3

Formel 1 er mega fedt, men Motor Manager har altid været et dårligt og statisk managerspil. Debatten har været der før, men det er aldrig blevet bedre... De er sent på den, men det er ikke noget større tab!

Nu er der her... Med tydelige fejl. Måske Swush har haft så travlt med at få spillet på plads, at de ikke har opdaget at Hamilton og Sainz har skiftet hold.....

John Andersen32.020PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%
YNWA... Come on Liverpool <3

Finder det underligt, at Holdet ikke lige holder os jævnligt opdateret, hvor langt de er i processen med at lancere spillet, om det kommer eller ej, og hvad de har af udfordringer?
Jeg mener, de tjekker konstant Forum for at moderere, og kan godt finde ud af at svare i en anden tråd, så de er jo rent faktisk tilstede.
Deadline er lørdag morgen kl 06, og før dette tidspunkt skal man lige have tid til at få en kabale til at gå op, en kabale på baggrund af kører/team/pit priser vi ikke kender før spillet lanceres.
Derudover skal vi også have styr på deres nye tiltag med at oprette en spilkonto, noget der er obligatorisk, og noget vi heller ikke har en jordisk chance for at have kendskab til, da detaljerne om dette først frigives sammen med netop Motor Manager.
Ved ikke med jer andre, men alt det kommer jeg ikke selv til at gøre en lørdag FØR kl 06 om morgenen. Og er spillet ikke lanceret nu, er der ikke så meget der peger på, at det skulle blive det på noget andet tidspunkt?

Synes det ville klæde Holdet at komme med nogle udmeldinger. Og jeg kan personligt bedre bakke op om fuldstændig ærlighed, samt føle empati med Vi kan ikke rigtig finde ud af det, men arbejder/håber på at have en løsning før xx med forbehold mere end bare stilhed fra deres side....

LOL....det blev lanceret i mens jeg skrev mit indlæg :D

Præmier og priser
Hvordan kan det være at prisen per hold er Steget 25% imens at præmierne er faldet 33% jeg syntes det virker useriøst i år.MVH Charlie Jakobsen

Hvorfor kan jeg ikke se mine venner længere?

Tryk på dit profil billede - tryk på konto - tryk på venner

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Hvorfor kan jeg ikke se mine venners hold i F1 Manager? De plejer at stå ved siden eller under mine hold.

Det virker jo fint under Superligaen konkurrencen. Der kan jeg godt se mine venners hold.

Har kigget hos mine venner og kan se alle deres hold i diverse konkurrencer, undtagen Formel 1.
Den nye brugerflade har ikke gjort tingene nemmere…………

Man kan vel ikke se holdene før spillet er i gang?

Spillet startede da kvalifikationen gik i gang kl.6.00

Nej man kan ikke se venners hold i formel 1 spillet men i alle de andre spil

og som Rene skriver er det langt fra blevet nemmere

Kom så Danmark