Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@7 Men du har dem til næste runde.... Måske :-)
Hej Thomas Vi kan i de officielle rapporter konstatere at ikke alle missede straffe bliver til en redning. Men vi kan ikke selv gå ind og gætte os til hvilken målmand der stod på mål ved det straffekast der blev sendt forbi mål, og derfor ikke blev til en …
Hvornår kan vi forvente at de sidste point fra 1 runde uddeles? jeg har stadig kun fået 25000 for den franske målmand og med få scoringer i mod, sejr, reddede straffekast osv, så er der jo stadig en del til gode som skal bruges til at handle for inden 3 ru …
Hvor længe skal vi vente på update.. Hvornår kommer de manglende minutter.. Bliver der fundeet en løsning inden næste transfer..
må håbe at det bliver opdateret senest i løbet af i morgen. Ellers er spiller ikke godt, så har vi jo ikke de rette midler at handle for, så går det lidt fløjten.
Nej der er ikke karantæne under vm
Jeg kan kun varmt anbefale, at golfen skal startes meget tidligere og ved fra mange mange andre at det er et stort ønske. Så må man håbe det bliver taget til efterretning. Kapellos
Er det på det internationale håndbold forbunds side at alle statistikerne tages fra?
Hej Karsten Så meget er jeg desværre ikke inde i IHFs karantæne regler. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com