Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Kan man lave et hold i AL-bank???
Jeg kan godt love dig at det ikke bliver på mine hold, men jeg har hørt at Richardt går all-in på ham;-)
Vuelta helt sikkert, NFL og NHL 100 %, tror desværre det kan blive svært med rettighederne til de amerikanske spil, men på den anden side er de jo begge interesseret i at erobre markedsandele i Europa. Så held og lykke SWUSH go for it.
selfølgelig ! håndbold-OL
Frederik Løchte Nielsen.......(og makker) Fandme godt gået :-)
Det er rettet. Jeg tror vi har været lige lovlig hutige til at opdatere. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Ja jeg smider da gerne med risene, det er for slapt af Swush at de ikke har opdateret !! Er i allerede taget på ferie ? Kom nu ind i kampen ! I har 1000 bruger som venter på JER ! ;o(
Boyd, Noren, Donaldson og Lowry har alle måttet trække sig efter 1. runde i Wales pga. skader og sygdom! Sjovt at det altid sker for folk der har skudt 80+ og aldrig for dem der ligger i Top 5. Dårlige tabere. Jeg håber de finder en god spillende markør …
Arghhh ... var det 500 kr ... De italienere kommer hurtigt i fokus ... En ny skandale truer, for med udsagn som her http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1767752.ece vil der nok være mere end én Kroat som kommer til at sm …
Fint, det er på plads. Vil takke for, i også oplyser om hvad fejlen var. Og ikke kun skriver 'nu er det rettet'.