Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ja, en etape kan vende rundt på det hele ... men rammer man et par etaper, så er man jo men igen ... vi er jo kun halvvejs
uhh kom så kwiat vind med 4 timer ned til feltet you can do it !!!!
G udtaler at han ikke kørte sig ud i går og ligger bedst til i klassement. Porte, tror jeg, på længere sigt skal være der for sin kaptajn. G bliver nok brugt op før Porte.
Uha, der langt vej endnu. Men ved at vinde det kommende Supermanager vil det hjælpe lidt... PS: i øvrigt Benned, melder jeg to hold til din pulje, senere i dag☺
Ja, og årsagen til det tidstab kender vi. Jeg har endda allerede nævnt den. Quintana blev sendt af sted på Col de Pailhères af Valverde og var selvfølgelig stegt, da det gik løs. Alligevel var han samlet hurtigere end Froome på bjergene i 2013.
Hvis de bare er i nærheden af det spil til efteråret, som de viste her til aften, rykker de ned. Jess Thorup, en mand som bare har stået på den offensive midtbane og headet boldene videre til angriberne, træner?? jeg giver ham max et år, alt det G. Ridder …
Det er hvad der sker når man bader ofte Vagn.
Er det på tide at få Fulgsang på holdet efter han er blevet kaptajn
Fuuuuck!!! Hader at hver gang man har sat det ultimative hold i suppen, så kommer man til at kigge dagen efter, og så retter man igen og igen og igen :-)
Basso siger jo selv, på pressemødet, han havde ondt i venstre testikel efter hans lille styrt og vælger derfor at blive undersøgt.