Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Du har helt ret SAF, jeg lå fabelagtigt godt til, men så begyndte jeg at pjatte med det - spille med venstre hånd og sårn, og så var der nogle skvaddernosser der overhalede .... Ja, så har du da en chance i PL Smed ... og dog, jeg har jo sat mit hold, o …
Fatter slet ikke FCM,De forsøgte jo ikke engang at score til 2-0 at de ikke går videre er de selv uden om. 1 skud inden for målrammen i 2 halvleg?? Nej hvor er det dog ineffektiv at se på. Når det er sagt, er det da helt vildt ulideligt at se på Apoel, …
Jeg kan se de har fået opgraderet kamera på stadion til Iphone cams, god kvalitet.
Begge!
Kom nu med Vuelta manager..Please
15 min. til kick-off ..... Så nåede Swush alligevel ikke at lave Managerspil. På feltet er man nok ikke vildt imponerede, men man runder uanset 500 oprettede hold! - Det indikerer at der nok ville have været 1600-1700 hold her på holdet.dk, hvis man hav …
AGF rundes come-back, Aabech rundes spiller, Brøndby og Kent Hansen må så være rundens flop :-) Fedt at se en spiller som Aabech når det kører for ham
https://www.holdet.dk/da/superliga-manager-fall-2015/gameplay **Klubskifte og fyringer** Hvis en spiller skifter klub i virkeligheden, vil han tilsvarende skifte klub i Super Manager. Hvis skiftet er til en klub uden for Superligaen, bliver spilleren …
Mener du, at fordelen mere opnås fordi man har lov at oprette et ubegrænset antal forskellige hold ud af de 550.000 mulige kombinationer (ved shortlist på 29 mest populære ryttere hentet fra poplisten)..??
Begge skal være inden 23. august.