Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg kan godt se hvor du vil hen ;) 200 for sejren og 100 for at ligge 1'er og 50 for føretrøjen...
Den eneste større betydning for managerspillet er Evt holdkonkurrencen. Ellers har det ikke større betydning for løbet på længere sigt. Vinderen i morgen scorer 430 point. I forhold til tourspillet er det den etape hvor der er færrest point til rådighe …
Jeg er helt enig! Har tit siddet med en fornemmelse af, at både arrangører og hold/ryttere har været nærmest ligeglade med vores managerspil, men dette her slår da alt..! De sætter os allesammen i en rigtig dårlig situation.
se fx, http://www.cyclingnews.com/features/astanas-balance-of-power-aru-nibali-and-landa-all-take-aim-at-the-vuelta-a-espaa/ Der står virkelig noget, specielt mellem linjerne ;)
Serie a er en god liga med mange gode hold og spillere! NBA er populært og vises nu på en større kanal. Interessen er stor. Synes man skulle lave begge spil!
Alt for mange gange har jeg sagt det samme, har mistet troen på det.
Ja ærgeligt ... og ligeså ærgeligt at Serpa heller ikke blev udtaget, da han var suverænt mest valgt i kat 4 ... hvilket man jo ikke fatter!
Op med muldvarpen Don !
Man kan også vende snuden forbi Veloropa - og f.eks. købe en billig T-Shirt, og få gratis deltagelse i spillet her oveni ... Historien melder ikke noget om hvor mange man kan få, så det er nok ubegrænset. Måske et fif til syndikat-spillerne!
Glæder mig til årets højdepunkt på holdet.dk :-)