Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
ja det helt tilfældigt hvad det bliver Don K du har fuldstændigt ret. jeg synes altid det her problem opstår godt man ikke har spillet mange penge på 1 målscore på oxen så vil man nok være eget vred
Har set det på DR1. Den var ikke helt fair over for FCN. Dommeren er jo helt væk. Det var han også i OB-FCK, hvor gæsterne ikke fik straffe efter hånd på bolden. Det gik så ikke min vej... Men det understreger at dette spil bliver afgjort på tilfældigheder …
Et Man United nederlag ser ALTID lækkert ud 😝
:)
Enig Tom!! Nu er det sku nu!
Hov hov!! Det er kun trådstarter der må skrive indgående væddemål ind... :-) Fuck en skidt runde. Kom så Southampton. Red mig..
? Det har han da fået
SPIL :-)
tak alle..haha,ja,det spurgt jeg også mig selv hvad det i alverden sker...måske en vise herre derop hjælp mig lidt? :-) good luck all.
Hvilke sidste hold? :) https://www.holdet.dk/da/forum/champions_league/saa_er_grupperne_udtaget/411519#/411565