Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Så står vi jo bare tilbage med ét éneste spørgsmål: Vil den reelle værdi af cyklen påvirke tilbagebetalingsprocenten negativt eller positivt? Jeg tror det første, men det kan naturligvis også bare være en konspirationsteori.. Uanset hvad, så tillykke m …
Iturbe fra Roma mangler
Eller med meget spin i. Han er skadet og spiller ikke. Er først tilbage i oktober.. Ged barberet.. Hans lav nu din egen research fremover... :-)
Du kan jo sagens skifte ud på holdene inden 1 runde stater uden det koster noget, men hvis du vil have det slettet så skriv til swush så hjælper de dig
Ja det ser ikke helt dumt ud. Desværre er der nogle skader, så skal ud og bruge nogle kontrakter inden næste runde. Det vigtigste er dog at Matt Ryan og Julio Jones scorer nogle point. Spiller NFL Fantasy i en 300kr buy-in pulje, og skal have Ryan og Jones …
"misset" :)
Ja, men der er heldigvis først deadline kl. 17.35. Jeg ved at Peo's hamster skal have vodka shots kl. 10.00, så der opdager han nok der er noget galt.
Hill, synes at du sakker lidt bagud i Bundes efter mine 2 guldfugle fra HSV. Fandme et godt sats :-) Når den rigtige Müller så laver et hat, så er den helt galt med dig. Mon konen har været igang igen med holdet??
Og har lige et spørgsmål mere. :-) Den spiller der var fejl med ved Kurdan, har det påvirkning for de spillere der havde ham, og HAR skiftet ham af?
Yes ... det lyder rimeligt. Men ser ud til at holdene "blandes" - I hvert fald er mit CL hold her på holdet kommet med i den Svenske pulje! (i modsætning til i PL spillet)