Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Så skal han snart til at score. Og det skal aspas også...
Og skulle du være i tvivl, så står han som Gilli Sørensen, men udfra dit navn, så er du jo lokal og nok ikke i tvivl om det:-)
Vil tro Køge kan banke Malmø uden problemer. Hils John Faxe derude, hvis han da ikke er til dans..
Lortespil :-)
Jeg har set lyset, men du har ret i at næste runde er en 50/50 runde. De spillere man har på holdet kan ligeså godt give lidt minus. Men lige umiddelbart, der ser mit hold usandsynlig stærkt ud. Ihvertfald de 7 forreste :-)
Tag nu FAT i det, din lille abe ... !
Begge ramte rigtigt og jeg har startet 7 runde op
Tror den var blevet 4-1 hvis ikke ham Gay var blevet vist ud ... Men PYT ... Sålænge både Cabaye og Payet er på scorekortet så er det fint!
De gæster skal da bare smides ud og barbere dine geder!!!
Og så skal vi have gjort klar til 6 runde Valoel, så jeg kan få udbygget mit kæmpe forspring... Jeg har ikke set en hel kamp i flere år, det er rigeligt med de små sammendrag der er. At se en hel kamp er jo næsten lige så kedeligt som golf, MEN til gen …