Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Spillet ud af brættet den holder vist ikke i byretten . Men ja Mourinho er overvurderet . Normalt ville en træner med det materiale blive fyret . Enten satser man på at rykke fri af stregen og satse 100 % på CL eller nyder Abramovic at se Mourinho lide (et …
Selvom jeg ikke har ret stor tiltro til FCMs kvaliteter, så bør der nu være ret gode odds på at de kan nå til et lille Europæisk eventyr. De trak Manchester United, og dem må de dæleme kunne slå!
en assists kan man vel nogle gange diskutere, men et gult kort er et gult kort
Fyld op med angola spillere eller jeg smadr jer som Rudy kylling :) Please?
sportlemon.com er et godt bud! Jeg kigger da nok også lige forbi - selvom den kamp er hypet mere end den kan bære. Tænk engang at visse udråber den til den største kamp nogensinde på dansk grund. Vanvid og helt ude i hampen. Jeg håber egentlig også …
Velbekomme.
Det plejer at gå rimelig hurtigt med præmierne, du får en mail, men man kan også se sine præmier herinde. Ind på "konto" og så "præmier"
Er Jamie ved at Jinx sig selv?
2 out of 3 aint bad, platugle!
http://vglive.no men den er ikke helt god ....