Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg leder efter administrations knappen så jeg kan rydde op i min pulje med alt for mange deltagere. Har man fjernet den funktion?
Santander må være det sikreste kort af de 2 ... Og han er nok i start-11eren i begge kampe.
Platini har lige skrevet tilbage at det er en fejl fra dem, men han skal lige have hævet lidt kontanter før han kan få det ændret... :-)
Jeg vil gerne oprette en gruppe. Men er der nogen, der ved, hvordan man opretter et kodeord til sådan en gruppe, når invitationerne sendes ud?
Ja, tak - og man er jo lidt et skarn at grynte over hans 2 mål - Men det er sgu utroligt at det ikke bliver til 3-4 mål med de 100% chancer han brænder. Og Fandens at man hiver ham ud med et kvarter igen. Men ja, fin indskiftning. Og rigtig, rigtig unde …
Har selv lavet en basket "udgave" af holdet !!! Som vi er 14 der spiller med i - Nemt og lige til at lave selv på computeren Så
Skifter self også fabianski. Har ikke tjekket skader endnu, så umiddelbart 2-4 transfers
Så vil jeg gerne have et hat af Gameiro og et CS til Sev i næste kamp... Takker 🤓☺️ Og 3-4 mål af Messi i aften. Så vil der ikke blive noget tuden fra mig, hvis Kane går amok🙈
Skød de så meget Everton? - Puha .... Havde sgu også troet at de mindst ville få uafgjort! De må være trætte, men så da fint at de nu har 3 ugers pause. Der møder de til gengæld A. Villa, så der skal man måske have Lukaku :-)
Jo hvis man læser de rigtige steder ;-)