Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Kom nu Newcastle
Jamen det var jo glimrende at man ikke fik flået Boysen af holdet, selvom det måske lå i kortene at Auri ikke ville bruge ham (de er vist ikke de bedste venner).
Ja, men det var faktisk det første jeg tænkte på - Der er lighedspunkter! Man bliver jo helt nostalgisk ... Måtte lige bruge 10 min. på den mest elegante boldspiller gennem alle tider .... https://www.youtube.com/watch?v=C7mXGMcpA0g
"Undtagelsen er hvis der kommer ændringer længe efter runden er afsluttet, da der også er et hensyn at tage til at spillet skal gå videre." Hvorfor ikke være præcis - så det ikke bliver en subjektiv vurdering?
Anja i præmie puljen klare det ok? :)
Hvornår lærer Swush i øvrigt at kampene i Rusland starter kl 18? Pinligt...
Du havde jo alle spillere inde på holdet inden første runde.
@Sirtorbenhansen Vi havde et lille hikup omkring validering af numre med fødselsdag i august måned. Det er fikset, og du skulle gerne kunne indtaste dit nummer nu. @lasse Jeg kan ikke se, at der skulle være noget teknisk til hinder for, at dit numme …
Dejligt med gode præmier i år!
Hej, Han blev igår knyttet op til vores system og jeg har slettet de -5.000 han selvfølgelig ikke skulle have i runde 1. Tak for beskeden :-) Med venlig hilsen HC - SWUSH