Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Sejt - Jamen god fest!
Jeg har intet imod Bayern - slet ikke - Og når de er bedst er de jo rigtigt gode. Jeg synes bare man har set nogle svaghedstegn - Jeg synes allerede disse kunne ses sidste år - også i CL. De fører naturligvis Bundes ret overlegent igen - men synes de har h …
Du skal ind på dit guldhold og så trykke deroppe hvor der står "gruppespil" Og så kommer der en ny side frem hvor der står "opret et nyt gruppespil" Og når du har lavet det, tilmelder du begge dine hold først og så smider du dit guldhold ud derefter. …
Glimrende ... ! Enig med Maleren igen ... Bortset fra postulatet om at Facebook er et socialt sted! Facebook er overvejende et sted for åndsamøber og afsporede ignoranter som finder glæde ved at fremvise sine husdyr og diverse egnsretter. Ged barber …
Selvfølgelig er de ligeglade med reglementet i Golf ... Det er alle sgu da! Arghh ... Benned, det kan du sgu ikke sammenligne. Boisak´s HOF og hæder er udelukkende indsamlet fra et amatøragtigt søsterspil i Sverige via Aftonbladet. Det handler om Svensk …
Endnu en 1-0'er til Leicester - jeg klager ikke ;) Dog måtte Simpson godt have scoret på sin 1000% chance, så havde førstepladsen været min;)
Wolmer Murillo
Vardy scorer hattrick i denne runde! Aguero er ikke i specielt god form, og han nøjes med den ene pind han har lavet, så det er godkendt! Kane laver også 1 mål!
Allsvenskan!? - Check lige gruppe-forum, Hill/Benned!
R.I.P. Han var helt sikkert en af de største vi har oplevet i vor tid.. Ære være hans minde!