Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg levede og åndende for cykelmanagerspillene i 10 år før jeg vandt et, men nu hvor jeg har vundet ét ved jeg, hvor tilfældigt det af og til er ;)
Enig og jeg synes da også at Hart lige fik en redning for meget ifh min opstilling. Ville have været perfekt uanset om det var Casemiro eller Pepe der havde sat den ind,men ellers held og lykke med dit hold.......
Græder næsten... gal en skodrunde - nå men så skal der satses! Eller vent... kan man vinde pedaler til cyklen, hvis man slutter nummer 7?
Jeg bruger resten i denne uge ... Ingen grund til at gemme de par kontrakter!
Det jo heldigt vi vinder i dag, men ok en sejr og mere end 1 mål scoret!
Er det mig der ser forkert, eller er det ikke Jeppe Brinch der snitter bolden videre til Schwartz fra forreste stolpe, ved Esbjergs 0-1 scoring i går?
Har overvejet at give en omgang til bordet men det har jeg jo ikke råd til men de priser der er på Victor, så heller lave lidt flere hold herinde, så kan de også selv købe en omgang. Skal over de 100.000 i år så jeg kan få det Platinkort
hej, ja måske? jeg spiller kun for sjov, men det er også sjovest hvis man kan være heldig at ryge til tops! held og lykke!
Der skal sku alligevel laves noget transfer inden imorgen hva? :) 250.000 - 300.000
De er jo ved at køre sig i form, de har da bl.a. fået to top 10 placeringer i dag😂