Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Synes jo det er det sjove ved spillet. At handle.. At gå efter det maksimale i hver runde.. Nuvel ja, ikke altid det lige lykkes :-)) Men EM bliver sgu nok ingen undtagelse.
Det er jo fuldstændigt håbløst med de kuponer!!!!! Jeg kan leve med, at de forærer totalt ubrugelige kuponer væk, men det burde fandme være ulovligt at tælle dem med som en del af "præmiepengene"!! Girespillet nåede i år et nyt lavpunkt i præmier, hvor …
så dyr blir han heller ik
Du kan faktisk godt rette i gruppespillets navn. Når du er inde i gruppespillets overblik så er der en fane der hedder "indstillinger" og der inde kan du rette navnet :-) husk at afslutte med "gem"
Sorry min fejl. MEN prøv lige at skriv til swush via kontakt og hør om ikke de kan hjælpe dig.
JOHNNY H. godt at være savnet,og godt at være hjemme igen,så næste gang kun 3 måneder ferie.
Det er sgu store klø, Johnny ... Men Hill er også ved at være rimelig skarp - men han har også været i god mesterlære i nogle år. Benned har først og fremmest lært ham at komme hårdt bagfra - og jeg har nok mest tilført ham den aggressive kamikaze tilg …
Ville bare vise dig hvor det var swush havde det fra. Om det rigtigt eller forkert ved jeg ikke, ser ikke FCK :-)
Ok, det forklarer jo en del. Men stadig en generelt fornuftig præstation du har leveret.. Fedt bruger-ikon iøvrigt ;-)
Når du er inde på dit hold, skal du trykke på gruppespil over holdet. Så kommer du til opret gruppespil