Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
6 af os spillere havde alle ramt Mitchelton - og dermed alle 5 i top 5 korrekt - flot!!! Så blev det Fuglsangs placering (han er nu nr. 13 - så vi skød alle langt forbi), som kom til at afgøre podiet: 1. Tim Bolin, 3 points - 5 rigtige + Fuglsang nr. …
Movistar er altid noget rod føler jeg. Tror ikke på nogen af dem :)
Jeg vil mene jeg lagde den bedste taktik for i dag på baggrund af de informationer jeg havde men naturligvis så går det aldrig som planlagt. BMC foran Sky og Sunweb bag Scott. Nu mangler det bare at Quickstep også slår Sunweb så Kragh's placering bliver læ …
Hov, mente selvfølgelig Drapac, ikke Direct Energie.
En Oslo Tur i kahyt med pool
Har skrevet til dem
grazie mille :)
Regler for holdtidskørsel i Købespillet: Holdtidskørsel: Erstatter point for "Etapeplacering", "Holdbonus", "Sen ankomst" og "Etapebonus" på dagen hvor der køres holdtidskørsel. Regler for holdtidskørsel i Managerspillet: Erstatter point for "Etapepla …
Det, jeg mente med fair, er, at det heller ikke er fair at lade folk købe hold til holdkørslen for ca. 80.000 mere end man er berettiget til, jf. sidste opdatering af resultaterne fra 2. etape. Swush har sagt, at man vil følge de resultater, men først e …
Undskyld...så lige det andet indlæg om det samme.... :-(