Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
hold fest jeg er glad for at jeg købte fitzpatrick ellers havde da været den totale nedtur.........skifter matt ryan ud resultat seniorborgeren der ikke har løbet et touchdown siden 2012 har løbet 2 touchdowns indtil videre hvor er det vanvittigt
Godt man ventede lidt med at brokke sig over at have solgt Rodgers, når nu han blev klar alligevel - Byttede til Mahomes, og han er sgu da gået fuldstændigt amok!
Linie 1 Absolut NEJ Linie 2 Nej åbenbart ikke Linie 3 Dont know him så ikke kampen.
Ingen præmier - end ikke dem typer som DU skaffer løbende -. Naturligvis ikke når så mange har så travlt med at dizze. Jo da næppe noget der lokker nye/andre sponsorer til. Desværre er det få `festoriginaler` der ikke ved hvor meget de potentielt øde …
Hov hov, kan man nu ikke længere regne med at de dyreste spillere automatisk starter inde? Det vil sige man skal til at UNDERSØGE tingene? Henrik så er du på den!
Man kan skiftet lige så meget man vil indtil spillet starter
Aarhus Gymnastik Forening leverer da altid en fin løbe(cinder(s))bane. Det skal nok blive en succes. Mere seriøst: 2-1 og videre.
Gode RMIR, Mennesker er jo da heldigvis forskellige. Kasper Schmeichel er måske ikke helt så farverig, men da heldigvis heller ikke så svagt intellektuelt begavet som sin far. Simon Kjær har nok måske blot sine fødder plantet solidt i den jyske muld …
Eller prøv her: http://racecenter.lavuelta.es/#/stageprofile?theme=
Min fejl.