Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ja. Det er nu blevet rettet i begge spil. Da jeg kiggede under statistik for 1 time siden figurerede han ikke, men det gjorde derimod Pavel kochetkov.
Nåårh jo det er det måske Nej tænker ikke lige specifikt på ham, synes bare tit, at jeg finder ud af at mine spillere så har været skadet, og der endda har været skrevet artikler om det op til kampen, men at de netop ikke står på den ene skadeliste, jeg …
Der gives ikke assist på en ripost fra målmanden...
Hvis du leder efter en hurtig mand på INEOS, så er Salvatore Puccio nok det bedste bud, Henrik.
Du skulle da have haft Nibali men på den liste :-)
Det har var dog den mindst intelligente tråd, jeg længe har læst 😂
Hehehe Det sjovt. fordi det sandt.. ;)
Fuld forståelse for at man ikke lancerer et spil når udsigten blot er at ca. 4000 deltager! Så er der sgu mere fidus i at have et spil der strækker sig over et halvt år - med ugentlige manuelle opdateringer - som slutter ultimo November - med svimlende …
Messi i en slutrunde plejer ikke at være den store succes, så ingen grund til at bruge mange penge der :)
Askemayn mener at det vil være allerbedst at søge viden ved at se cykelløbene selv. Her får man klart mest brugbart info i forhold til at sætte sit hold. Noget jeg så slet ikke forstår, er hvorfor man vil lave sådan en side? Får han et væsentligt beløb …