Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Nr 6 i mål det må være klart godkendt
Haha - HØRT! Men mangler dog stadig en solid proxy på sidevind og massestyrt, som ikke ødelægger mine beregninger (og mit humør ...). Men det kan dog et eller andet på kaptajn-picks (i ny og næ).
Og i kan regne med, han ikke bidrager med mere.. min ryg er fri, har ikke satset på ham, så kun godt for mig, men føler da lidt med Rohan.. stå af dagen før man skulle peake..ja..
Nibali er DØD!!
Tv2 valgte at bringe nyheden om Woods 10 min efter deadline. Spiller de mon med på holdet.dk incognito?
Er vi ikke kommet videre?, troede det var status for 15 år siden...
Det var nu ikke for at brokke mig - der er åbenbart et eller andet med den holdkonkurrence, der smutter ind i mellem. Ellers synes jeg sgu det fungerer rimeligt selvom der selvfølgelig altid er steder det kunne være bedre.
et 3 valg : jeg ser ca i alt 10-15 min gerne midt + slutningen måske 25 min hvis jeg lader tv´et kører på tv 2 ! ved godt det ikke er nok og jeg spiller kun med for sjov jeg er mere til fodbold
så kommer der ikke flere med
Alle ramte rigtig og jeg har startet etape 11 op men alle der har ramt rigtigt her og etape 11 går videre til etape 12 så vi kan få lidt flere med