Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Helt uden forklaring eller nærmere info har man lige slettet aktiemanager spillet!? Hvad sker der inde i førerbunkeren? Nå, det er vel pga Corona!?
Golf er ikke kedeligt, men man skal træne utroligt meget, inden man bliver bare nogenlunde til spillet. Har selv opgivet det, da jeg ikke havde udviklet mig noget særligt efter 3 års kamp med det.
Fundet! Super, tak for hjælpen. Bennedbæk
Og som Brian Holm siger med Riis som værelse kammerat var det altid mandag ;) Specielt med Riis musiksmag : Tørfisk ;)
Hej Søren Vi er bestemt heller ikke tilfredse med hvad der er leveret af skud på mål og redninger i denne Superliga-runde. Vi må gøre opmærksom på at vi ikke verificerer skud på mål og redninger op imod en officiel eller ekstra kilde, og derfor er vi se …
som #1 skriver - Målmænd og forsvarsspillere skal minimum spille 60 minutter, for at kunne opnå bonus.
@swush??
Inigo Martinez fra Bilbao har ikke karantæne mere. Husk at fjerne det røde kort...
Hejsa Jeg savner en mulighed under handler for kun at få vist spillere man har råd til. Man har mulighed for kun at få vist de spillere man har råd og plads til. Men hvis jeg eksempelvis ønsker at sælge en midtbanespiller, vil jeg også gerne kunne se hvil …
Hej Holdet Hvordan kan det være, at kampene i runde 12 er sin egen runde og ikke tilknyttet en anden runde således, der er tale om en såkaldt dobbeltrunde - ligesom vi har set en håndfuld gange i løbet af forårsspillet? Jeg antager, at dobbeltrunder net …